Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij FEBO Javaplein. Meer weten? Ontdek meer
RJA
6 jun 2026 om 21:02
Patat een bak zout
Nora
3 jun 2026 om 17:52
febo dit ben ik niet gewend van jullie.de patat was koud en taai.de deksel van de milkshake zat er niet goed op.mijn bank helemaal onder de milkshake.nee erg jammer en zonde van mijn geld.
sonja
3 jun 2026 om 13:45
hallo ik heb me eten niet gehad en jullie zeggen van wel hoe zijn jullie bereikbaar ?
Mieke
31 mei 2026 om 20:39
Friet is oude opgebakken friet. Echt vies
Peter
24 mei 2026 om 20:21
ik heb besteld pm te laten bezorgen aangezien ik in een rolstoel zit. Maar ik kreeg een bericht dat ik de bestelling moest ophalen. ik heb ongeveer een half uur geprobeerd om de Febo te bellen maar er werd niet opgenomen. Ik hen dus betaald en niets ontva
Gerard
20 mei 2026 om 16:04
Allemaal heel lekker en bestellen en snel en warm eten gekregen
J
5 mei 2026 om 19:51
Erg aardige bezorger kon ook mijn adres vinden. Normaal verpakt.Helaas de patat niet warm heel jammer.
Job
1 mei 2026 om 23:59
Kip was alles behalve krokant
Zehra
26 apr 2026 om 18:35
Verkeerde bestelling gestuurd helaas