FEBO JAVAPLEIN

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 238 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij FEBO Javaplein. Meer weten? Ontdek meer

2 mei 2024 om 23:20 Belachelijk duur niet normaal zo kan je niets meer bestellen!!!!!
28 apr 2024 om 20:33 Eten was lekker, alleen jammer dat het bijna koud was. Maar dat komt omdat ik niet heel dichtbij woon. Ik ben gebeld door de bezorger.
17 apr 2024 om 16:59 Was good and still warm
27 mrt 2024 om 19:06 eten was zoals altijd bij Febo. Lekker, lekker heet en een tractatie. zeker niet de laatste bestelling. A+++++
24 mrt 2024 om 22:02 Prima bezorgd, vriendelijk
6 mrt 2024 om 21:33 Voor het eerst op tijd bezorgd!!!
21 feb 2024 om 17:55 Koud en duurt zo lang
17 feb 2024 om 20:09 Ik ben vegetariër en krijg een vleeskroket i.p.v. een vegetarische. 1 ster.
17 feb 2024 om 20:05 VERKEERDE BESTELLING! NEMEN DE TELEFOON OOK NIET OP.
17 feb 2024 om 20:03 ZE KUNNEN NIET LEZEN. TWEEDE KEER RUNDVLEESKROKETTEN IN PLAATS VAN KALFSVLEESKROKETTEN!
12 feb 2024 om 19:42 Berehap was zeer matig. De gehaktbal was ‘sompig’ en heel zacht
9 feb 2024 om 3:16 De helft van de friet was niet te eten , veel kleine stukjes en overbakken. Geen mosterd bij de kroket